Garantie & Klachten


Garantie

Alle producten in de webshop zijn met zorg geselecteerd en ik doe logischerwijs mijn best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland en dat je hierover een klacht hebt. Ik raad je aan om klachten eerst kenbaar te maken via onderstaand contactformulier of door te mailen naar info@littlehappinez.nl. Ik zal mijn uiterste best doen om uw klacht te behandelen en zullen gezamenlijk tot een passende oplossing komen.

 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Contactformulier